Deel II

Imagine you are collaborating with a team to address an issue, and in the previous meeting, you achieved a comprehensive understanding of the problem's causes...

Identifying a different, plausible cause for a situation can challenge and potentially weaken a limiting belief. This article delves into the methodology for uncovering...

Leveraging facts through well-designed graphs can significantly impact your ability to persuade. This article outlines how to effectively format charts,...

Maria heeft een studievak gevolgd voor het maken van Podcasts. Daarbij moest ze samenwerken met andere studenten maar deze mensen deden niet veel. Hierover gaat...

In deze video uit de film ‘Blind Side’ zie je een coach die probeert om een veelbelovende speler aangenomen te krijgen op de Highschool. De...

Simon Sinek gave a groundbreaking TED talk about focusing on "the big why." Here you can see his story.

...

A key strategy to resonate with someone's motivation is through the "hole and drill" metaphor, originating from sales. This metaphor emphasizes

One method to motivate someone is by appealing to their higher values. This article will guide you on how to uncover these paramount values.

In deze video met Monique zie je het effect van het ‘uit rapport gaan’. Deze techniek kun je toepassen als iemand erg vast zit in...

In onderhandelingen stellen experts dat je niet ver komt als je de motivatie van de ander niet kent. Als de ander geen belang en geen...

EN

Inloggen

Log in voor toegang tot je eerdere bestellingen en exclusieve hulpbronnen, oefeningen en de uitgebreide beïnvloedingsprolfiel-scan. Nog geen account? Log dan hier in na je eerste bestelling.

Heb je een exemplaar van het boek ‘Laat die overtuiging los’? Maak dan here een account aan met de code uit je boek.

Programma werkconferentie 17 april 2024

09.00 uur
Ontvangst met koffie en thee in het Zendstation te Lopikerkapel

09.30 uur
Interactieve workshop met Bart Verhaagen over de wereld van onze overtuigingen. Waar komt ons gedrag vandaan en hoe kun je dit beïnvloeden? Via het Perspectief Principe bespreken we de 12 vormen van beïnvloeden en de methode van het Beïnvloedingskompas.

11.00 uur
Tijdens de koffiepauze ga je zelf aan de slag om belemmerende overtuigingen naar boven te halen in een gesprek met een collega deelnemer.

11.30 uur
Demonstratie van de toepassing van alle vormen van beïnvloeden met een casus van iemand uit de zaal. Je ervaart direct op welke manier je ruimte kunt scheppen in knellende patronen.

12.30 uur
Tijdens de middagpauze ontvang je een gesigneerd exemplaar van het boek ‘Laat die overtuiging los’ en ontmoet je andere professionals bij een heerlijke lunch.

13.30 uur
Kies uit twee parallelle workshops:

Wat kunnen we leren van alle breinwetten uit de neuromarketing die ons overhalen om van alles in supermarkten en online te kopen? In de workshop onderzoek je op welke manier je deze kennis kunt inzetten in de dagelijkse praktijk

Hoe kun je zorgen dat vergaderingen niet eindeloos duren en vol zitten met herhalingen en stokpaardjes? Je gaat zelf oefenen met het zetten van een kader en leert de taal die mensen hierin meeneemt.

14.45 uur
Pauze

15.15 uur
Kies nogmaals uit twee parallelle workshops:

Hoe kun je hypnose en conversational trance inzetten in jouw werkpraktijk? Je gaat in deze workshop zelf oefenen met trance taal voor alledaagse toepassingen. Zodat je weerstand ombuigt naar samenwerking.

Hoe pas je de Krijgskunst Aikido toe zodat je goed gecentreerd en volledig in je kracht staat? Hoe kun je mensen in beweging brengen vanuit de overtuiging dat ze graag willen bewegen?

16.30 uur
Plenaire afronding

17.00 uur
Feestelijke borrel